fredag den 30. november 2012

kort til runde fødselsdage

Tidligere lavede jeg flere forskellige kort til runde fødselsdage og havde dem liggende på lager. Det har jeg fundet ud er en dårlig ide for mig, så fremover laver jeg dem stort set kun på bestilling. Disse 2 kort er også bestillingskort - en 40 år og en til 60 år. Begge skulle være med heste.

Jeg valgte at lave dem begge som staffeli kort - det er set lidt mere festlig ud synes jeg.... nogle gange.

Til begge kort har jeg brugt samme die som ligner græs eller grene og brugt i bunden, så farverne hænger sammen med top og bund.

De fleste hestebilleder er fra glansbilleder dog undtagen den store på 60 års kortet - den er fra decoupagepapir
Ellers har jeg brugt forskellige ting fra mit lager.....

Ha en rigtig god weekend og jeg håber at den første advendtsweekend bliver rigtig god for alle.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar