søndag den 25. november 2012

lidt mere julekort

Først en klassisk rød julemand - han er da fin, og når det så også er et gammelt billede, så er det lige noget for mig.
Både blomsten og baggrundspapirerne er fra mine gemmer, billetten er en af de mange fine fra Vivi. (vivi-scraps.blogspot.dk





De 2 næste er med en baggrund lavet med distress ink - de har ligget og ventet på at skulle bruges, og nu kunne jeg lige finde ud af at bruge dem. Det er overvejende stempler der er brugt som pynt, kun lige et par stjerne, et bånd og et snefnug er påsat - resten er sværte og embossing. Der er så mange muligheder med distress ink og stains og jeg tror aldrig jeg bliver træt at at arbejde med dem. Jeg vender tilbage gang på gang og prøver at se hvad det kan blive til.
Det sidste kort har lidt forskelligt papir - billedet er en rub-on og billetten er igen en fra Vivi.

Ha en rigtig god søndag.






2 kommentarer: