torsdag den 29. november 2012

Embossingfolder og julekort



Allerførst og vigtigst  - tusind tak for jeres kommentarer, jeg glæder mig hver gang. Også tak til alle dem der besøger min blog - håber jeg kan bidrage med bare en lille smule inspiration. Det er ikke altid jeg fortæller så meget om teknikken - hvis der skulle være nogen der gerne vil vide noget specifik, så spørg bare. Så vil jeg forsøge at svare....
Julekort med embossingfoldere.... ja det kan jo bruges igen og igen. Der kan fåes så mange embossingfoldere at det er helt vildt. Jeg har købt disse 2 for ikke så lang tid siden, og sammen med lidt distress ink og masser af glimmermist spray er baggrundden for disse kort blevet til.
Det grønne juletræ har jeg skåret ud i tyndt mosgummi og sat lidt stickles på. Båndet er indfarvet med blå distess ink.

Det er virkelig sjældent jeg laver kort hvor jeg ikke bruger distress ink - de er simpelthen "the best".

I can see on my data that many of my readers is from abroad - I am very happy that you are reading my blog, I will try to write some of my text in english.
These cards are made with embossingfolders - and distress ink. I am using a lot of distress ink and I apply it with the distress tools. The distress ink is my favorite and I use it on almost any project.
If any of you has a question - please let me know. I hope I can give you a little bit of inspiration



1 kommentar: