onsdag den 28. november 2012

kort på bestilling....

Jeg har sjældent haft så mange bestillingskort, så jeg nyder bare at få forskellige bestillinger, det er jo udfordrende at få lavet noget personligt - det øverste er til en 50 års fødselsdag (nemt at gætte....) og jeg fik at vide at fødselaren kører i taxabus, så en bil i denne størrelse blev eftersøgt. Heldigvis for nettet, så lykkedes det at finde en. Navnet på fødselaren blev leveret seperat, jeg var nemlig i tvivl om jeg fået det rigtig med.... det var det heldigvis. 
Det næste kort var til et svendegilde til en der var færdig som ejendomsfunktionær, så det var om at finde lidt forskelligt værktøj. Igen var Internettet en god hjælp.... kortet blev lavet som et staffeli kortet, og en husrække blev brugt som stopper - kortet var til en pige, så lidt blomster skulle der da også lige med.



1 kommentar:

  1. Skønne kort, dejlig med bestillingskort, dem elsker jeg, det er så skønt når der er nogen der kan lide det man laver, dine kort er meget fine og med god stemning.

    SvarSlet