mandag den 13. maj 2013

konfirmationskort i sarte farver

Forleden fik jeg en bestilling på 2 konfirmationskort - til et par tvillingepiger, og det skulle gerne være i gammelrosa.... så jeg gik igang.


Korteen er lavet med den papir blog jeg vand til convention ( er brugt flere gange...) og en TH die med ginen og bogstaverne, blomsterranken er fra memory box og de små blomster er en punch.
Hjertet som jeg har delt i 2 er en af de udskæringer jeg vandt i en konkurrence på bloggen.
Nu har jeg jo lært ved andre her i blogverdenen at pynte kortet indvendig, og det giver også noget ekstra til kortet - specielt når gaven er penge....og så er der jo også plads til flere ting...



Nu er det vist slut med konfirmationskortene for i år - mine ting til konfirmation er pakket væk, og klar til senere. Næste emne må vist være studenterkort, og selvfølgelig alle andre kort som bruges løbende. 

1 kommentar:

  1. Det var dog et par fantastiske konfirmationskort, du der har lavet. Gl. rosa er nu også en flot farve..

    SvarSlet