fredag den 3. maj 2013

hjemmelavede baggrund


Jeg kan rigtig godt lide at lege med forskellige farver - voksfarver, vandfarver, pastel, panpastel og meget mere. Ofte laver jeg lidt på forskellige størrelser papir, og ofte bliver det til baggrunde og andre gange skærer jeg forskellige ting ud. 
Når de er lavet ligger de i min kurv, og så noget tid senere finder jeg resten af elementerne til et kort. Problemet er blot at huske hvilke materialer jeg har brugt, og hvordan var det lige jeg gjorde....

Her er et par eksempler - først en premiere, tror nok det er det første påskekort jeg nogensinde har lavet...


Kortet med Eiffeltårnet var jeg lige ved at kassere, men den hvide distress stain (picket fence) fik baggrunden lavet så sløret at jeg kunne lide det igen, og stemplede så Eiffeltårnet og Paris ovenpå.
                                                  

Lidt baggrundseffekt - tror nok det nogle akvarelfarver jeg har brugt... og den die jeg har farvet i hjørnet er en af de lære die`s jeg fik da jeg vandt alle de forskellige udskæringer. Det er en af dem jeg bliver nødt til at eje engang...


En baggrund hvor den primære effekt er lavet med en embossingfolder.


En dejlig dag med masser af sol, og nu vil jeg nyde aftenen med at lave et par bestillingskort... god weekend til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar