onsdag den 22. maj 2013

herrekort


Allerførst vil jeg lige sige tak for de kommentarer der bliver lagt på min blog - jeg nyder at læse dem, og jeg forsøger også selv at tage på blog rundfart og skrive lidt. Det bliver ikke altid til så meget som jeg gerne vil, men det er super inspirerende og jeg nyder alle de flotte kort der bliver lavet - også alle dem jeg ikke får skrevet noget til.


Jeg tror ikke at min svigerfar kigger på denne blog, så jeg vist godt offentliggøre kortet nu....  På søndag har han fødselsdag og så skal han have dette posekort. Jeg har længe haft lyst til at lave et posekort og dette er mit andet forsøg ( det første er ikke fotograferet endnu...)

Han har lige fået drivhus, og derfor et billede af drivhuset, gaven er et gavekort til tilbehør til drivhuset.. og han vil dyrke en del grøntsager i drivhuset, så jeg var på nettet og finde nogle billeder. Selvom det er et herrekort, så synes jeg et par blomster skulle med, han kan også godt lide at pusle om blomsterne på deres terrasse.
Fuglene er med fordi de har ret mange fugle på terrassen, og nyder at sidde og kigge på dem.
Det er lidt hyggeligt at sidde og finde motiver som jeg ved er noget der passer til modtageren... det er noget det jeg nyder når jeg laver kort til et bestemt formål.

Tag`et er lavet med et billede bagpå af det vandingsudstyr han kan købe for gavekortet.
Jeg har brugt noget Tim Holtz retro papir, det tror jeg vil blive brugt til flere herrekort... det egner det sig rigtig godt til  - synes jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar