tirsdag den 19. marts 2013

male med perfect pearls


For noget tid så jeg (vist nok på pinterest) at der blev malet med perfect pearls, og det måtte da bare prøves. Jeg stemplede motivet på det mørkebrune papir, og det er vigtigt at det er meget mørkt papir. Dryssede en lille smule perfect pearls på mit underlag og sprayede lidt vand på. Brug penslen til at køre det lidt rundt og nu kan man male med pulveret.  Det er rigtig sjovt at arbejde med og giver nogle flotte farver med lidt glimmer effekt.

Man kan blende farverne, eller holde dem adskilt, det er bare om at teste det, og man behøver ikke at være fokuseret på detaljerne, men bare male løs. Efter jeg har malet motiverne klippede jeg dem ud, og satte dem på kortet. Man kan fint montere dem med puder så der kommer lidt afstand - og de fåes jo også i sort...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar