mandag den 11. marts 2013

indkøb på convention


Her er de fleste af mine indkøb på convention. Faktisk mangler noget af det allerbedst - nemlig 8 farver af de nye distress paint. Så har jeg også fået lyst til at prøve lidt nyt - smashing, det skal ihvertfald forsøges. Umiddelbart havde jeg tænkt på at bruge det når vi er på ferie.... nu må se hvad der sker.

Distress stain legede jeg lidt med på convention, og hvor jeg glæder mig til at arbejde med dem. De er bare så gode.....

Jeg har også købt 2 af disse projektkasser, dem er jeg sikker på at jeg bliver glade for.

Lidt papir mangler der også på billedet.... har købt lidt forskelligt.

Ellers er der både nye dies, masker, lidt blomster og ikke mindst de nye tekststempler fra Hobbyboden, dem glæder jeg mig også til at bruge.

Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang med alt det nye.... såå dejligt at glæde sig til..

Det er var en rigtig dejlig convention, jeg nød at sidde ved bordet (den korte jeg var der) og snakke med dem jeg kender fra vores scrapklub syd og de andre som var med. Det var lidt nyt for mig at der var så mange med jeg kendte, og det var bare en super hyggelig og dejlig convention.

Jeg var også heldig - vandt denne skønne papirblog på min indgangsbillet.... super dejlig.

Glæder mig allerede til næste gang og til alle de hyggelige timer i scrapklubben og de andre piger som jeg scrapper med - det er da bare en dejlig hobby.







3 kommentarer:

  1. Dejligt at vi lige traf hinanden og fik sagt hej. Og så så jeg dig ikke mere.....Men vi har jo også travlt sådan en dag...haha.
    Det var en dejlig dag - og vi kommer igen, gør vi.
    Sikke mange lækre sager du har købt. Der er da vist til et stykke tid.....

    Knus
    Annette

    SvarSlet
  2. Skønne ting du har købt, ja, du har fuldstændig ret, det er en fantastisk hobby og en del af den hobby er indkøb ;-) godt du havde en god dag.

    SvarSlet
  3. Rigtig lækre indkøb!!!!! Jeg håber, at du vil vise lidt af din Smash, her på bloggen.

    SvarSlet