lørdag den 16. marts 2013

konfirmationskort

Disse konfirmations kort er lavet fra noget papir jeg har købt i Tyskland. Der er flere symboler på som ikke er så kendte motiver til konfirmation herhjemme. Bl.a fiskene som jo er et kristen symbol, det er bare ikke brugt så meget.
Jeg faldt for farverne, og de tyrkisblå er jo både til drenge og piger.

Det er ikke fordi de er så kreative lavet - da de blot skal klippes ud de facon som de har på papiret, jeg har så embosset dem lidt for at give det lidt mere effekt.
Jeg har også de samme papir i lilla nuancer.




De lyserøde og lilla farver på dette papir, fåes også i blå-grønne nuancer. De er ret enkle og der skal nok ikke mere på end de par perler jeg ikke lige kunne lade være med at sætte på....

Jeg var spændt på om de blev godt modtaget, og jeg må sige at dem der har været "ude" er også blevet solgt, og det er jo meget fint. 


Nå, det er vist tid til at få lidt flere konfirmations kort lavet..... det er jo dejligt når ens kort bliver solgt og folk kan lide dem, så gælder jo om at holde sig til få produceret nogle kort. Jeg har rigtig svært ved at producere mange af samme slags, men det er da lidt tidsbesparende at lave noget der ligner hinanden lidt....

God weekend.




2 kommentarer:

  1. De er rigtig søde alle dine kort, så mange gode ideer du har. Jeg er heller ikke så vild med at lave flere ens kort, men hvis man skal lave mange kan det være lidt nemmere, men jeg er en meget langsom scrapper, jeg kan nemt bruge to timer på et kort, så masse produktion laver jeg aldrig, men dejligt for dem der kan det:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle søde kort - med noget nyt papir. Det er vel nok fint.
    Nej, masseproduktion er bare kedeligt. Meeen, hvis de sælger...så kan man jo meget. Ikke ? hihi.
    Hyggeligt lige at hilse på dig i forbifarten på convention. Nøj vi havde en travl dag !

    SvarSlet