lørdag den 30. marts 2013

kort med blomster


Her i påsken har vi haft familiebesøg, og 2 af mine niecer vil rigtig gerne lave kort. Det er Rebekka og Thilde og denne gang ville de også gerne lave kort. Rebekka bor i Smørum og Thilde bor meget tæt på os, og når Rebekka er på besøg, så skal vi gerne lave kort i fællesskab. 
Denne gang var ingen undtagelse, de kiggede i mine kort for at finde en skitse eller et par ideer de kunne bruge. Ret hurtigt fandt de frem til denne store blomst - tattered floral fra TH. 
Jeg fandt en blok papir - faktisk den jeg lige har vundet på convention på min indgangsbillet (den er fra hobbyboden) og pigerne fandt papir til baggrund og blomst.

De ligner hinanden i opbygning, og dog er de forskellige.
Blomsterne er er præget med forskellige embossingfoldere, og pigerne finder selv materiale i mit hobbyrum.
De er efterhånden omkring de 11 år (er ikke så god til at huske præcis alder....) så de kan godt en hel masse selv.

Det er rigtig hyggelig at lave kort med de 2 piger, og jeg synes også at de begge 2 er meget dygtige til at lave kort. De distresser med ink blending tool som et par erfarne scrappere, og de er også blevet gode at pynte med lidt glimmer og lignende.




God påske til alle, og jeg glæder mig til et par rolige dage med masser af tid til at være i mit hobbyrum....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar