tirsdag den 8. januar 2013

Mine første LO`er


Jeg har længe gået og tænkt på at lave lidt LO, men det er ikke rigtig blevet til så meget. Sidst i 2012 var der tid til at lave en kalender, jeg plejer at lave en fotokalender, men jeg besluttede at det for 2013 skulle være en kalender med LO sider. Så kan jeg da øve mig..... Den første måned blev denne side. Billedet er fra en tur i Møgeltønder hvor vi besøgte "Mormors lille café" og det var vist januar i 2012. Det var ihvertfald vinter.

Jeg fandt noget papir i sarte grønne farver, og papirerne bagved er lidt svære at se på fotoet. Jeg tog noget tyndt pergament papir som jeg prægede med prikker, og noget tyndt gennemsigtig plast som jeg prægede med snekrystaller. På selve papiret har jeg stemplet et stort snefnug med klar pulver og en gang med hvidt embossing pulver. Som sagt lidt svært at se, men min mening var netop at lave det med sarte farver og lidt glimmer. Jeg lavede nogle snefnug med en Marianne die i glimmerpapir i grønt og guld. Et par blomster - hjemmelavede, og de lange er købt. Det stykke papir som blev tilovers satte jeg en blonde på og satte det bag ved billedet.

På de næste 2 billeder jeg forsøgt at vise nogle af detaljerne lidt mere,






Mil allerførste forsøg var faktisk dette layout med vores bryllupsbillede. Det startede jeg da jeg How2Scrap på DK4 med vintage layout. Men det blev bare ikke færdig. Det fik jeg lavet færdig da jeg havde lavet Januar billedet.


Nu er jeg da igang med layout, og jeg skal gerne have lavet resten af kalenderne færdig, så må jeg se hvor meget mere det bliver til. Det er i hvert fald sjovt at lave og en del anderledes end at lave kort.

3 kommentarer:

  1. Det er to fine LO, du har lavet, men skønne finesser.
    Jeg har aldrig lavet et LO, jeg er ikke så god til at tage billeder, så jeg holder mig nok til kort, men jeg syntes det er sjovt at se det I andre har lavet af LO.

    SvarSlet
  2. Meget flotte layout du har lavet, at det er dine første det
    kan man godt nok ikke se!!!
    Jeg er meget imponeret!
    Bare klø på, du skal nok blive grebet af det. ;O)

    SvarSlet
  3. super flot det du har lavet. tag'en er en af de store Tim Holtz dies bigz- book plates- du skal lave den det længere som afhænger hvor stort ombuk du vil have, inden den køres igennem big shot'en skal der være foldet på midten og ombuk skal være foldet op , så lægger du den i diesen så den ikke skære venstre side og bunden og vupti så kommer den ud som dobbelt tag

    SvarSlet