tirsdag den 22. januar 2013

lege med farver


Jeg har i noget tid været på udkig efter nogle farve fra Faber Castell der hedder Gelato, men kan ikke finde dem. Sidst fandt jeg så noget der næsten ligner, det er nogle farve som påføres på papiret og når man sprøjter vand på dem løber de sammen. Nogle gange skal de hjælpes lidt på vej med en pensel. Det skal jo heller ikke blive en brun masse. På denne baggrund har jeg farvet lidt i striber, og med hjælp fra lidt vand blandet dem en smule.
Efterfølgende har jeg brugt en baggrundstempel, sat lidt blomster, rub-on og perler på. 

Jeg synes det er virkelig spændende at lege med forskellige farveblyanter og lignende. Mange af dem er vandfaste og det duer jo ikke, men disse vokspenne jeg fandt er vandopløselige. Jeg sad og testede sidst vi var til hobbyhyggeaften og til at starte med var der nogle der spurgte hvad det var for noget børnehaveleg (det lignede det bestemt også og jeg vidste ikke om det kunne bruges....) vi grinede lidt af det og fandt ud at det var da muligheder i det. Det er simpelthen så hyggelig at mødes til disse hyggeaftener og vi er en lille fast gruppe der mødes 1 gang om måneden - jeg nyder det hver gang og vi hygger os med forskellige opgaver.

1 kommentar:

  1. Super flot kort du har lavet, det ser vild godt ud med dine farver.
    Ja, vi har også hygge aften i hobby boden ca. 2 gange om mdr. Og det er også super hyggeligt, jeg får faktisk ikke lavet så meget til disse aftner, men jeg hygger mig hel vildt og får en masse skønne ideer.

    SvarSlet