søndag den 20. januar 2013

Gavekort


Jeg skulle bruge et kort til min svigermor, og hun skulle have et gavekort til Rema 1000 til fødselsdag. Så var det jo oplagt at lave et kort hvor jeg bruge en tilbudsbrochure fra denne virksomhed. Som sagt så gjort, og jeg tilføjede et par blomster og et tillykke mærke. 
Måske ikke det flotteste kort, men sjovt at lave og det passer sammen med gaven....


Jeg har set flere kort lavet med disse blueprint stempler, og sidst købte jeg så nogle af dem. De er faktisk ret dekorative, og her har jeg lavet det ret enkelt. Stemplet med brun staz-on og sværtet med en grøn og brun distress ink. Lidt brunt papir bagved og lidt brun garn/tvine eller hvad man nu lige skal kalde det.





1 kommentar:

  1. Spændende og god ide med dit gavekort.
    Super flot kort du har lavet, det stempel er da så fedt.

    SvarSlet