tirsdag den 29. januar 2013

kort med blåt tag


Jeg nyder at lege med distress ink, distress stains og lignende og nogle gange får en jeg del tag som bare ligger og venter....
Dette tag har også ventet et stykke tid, men for noget tid siden fik jeg lavet nogle blå blomster og der var en tilovers, det passede jo lige til dette tag, og så blev det flyttet fra den halvfærdige kasse til et kort. Det er dejligt når der svinder lidt i den kasse, så er der jo også plads til lidt flere....

Jeg kan godt lide at arbejde med rub-ons, og de sorte motiver er da også fra et af mine rub-ons ark. Jeg har vist et par stykker.... men det er jo godt at have nogle at vælge imellem.

En rigtig god dag ønskes til alle.



1 kommentar:

  1. Super fint tag i flotte farver.
    Det ser rigtig godt ud med rub-on, jeg har kun prøvet at bruge det en enkelt gang og det blev rigtig flot, så jeg skal have købt nogle flere.

    SvarSlet