lørdag den 8. december 2012

Julemarked i Heide og kort med snemænd

 

Jeg synes det papir med snemændende fra october afternoon er så sødt, men jeg havde lidt svært ved at bruge det, så jeg endte med dette enkle kort hvor jeg har givet hele kortet et tyndt lad glossy accent og drysset glimmer oveni. Kanterne er distressede og god jul skiltet har fået noget fra en tube som skulle ligne sne.....

For noget tid siden købte jeg den die fra TH med grankoglen - skal også have lavet roser senere..., da jeg synes den var rigtig brugbar. Mit første forsøg blev at lave koglen og jeg satte den på noget papir som slet ikke er julepapir, men som fik lidt stemplet kristtjørn på, så lignede det jul.... og jeg fandt dette gamle billede at sætte på kortet.

Idag var vi en tur i Heide i Nordtyskland - det var primært pga en butik med ting til vores havetog at vi kørte til Heide, men når vi nu var der skulle vi da en tur på julemarked. Det var også et fint og hyggelig julemarked, men jeg må indrømme at julemarkede i Wees i Flensborg er en tak bedre.
Til gengæld var køreturen helt fantastisk flot. Turen derned var en skøn tur i snedækket landskab og hvor stort set alle træer var fyldt med hvidt sne og solen skinnede og gav et flot skær.
På hjemvejen var der et flot lag dis ud over det hele, og var utrolig smukt. Lidt senere blev det lidt tæt tåge, men en fantastisk smuk køretur.

Se et par billeder fra turen her










1 kommentar:

  1. Skønne kort du har lavet, det er virkelig en super fin kogle du har lavet, jeg har også den die, men jeg kan kun lave roser, når jeg vil lave en kogle, ja så ved jeg ikke hvad den ligner, din er virkelig vellykket, super flot.
    Rigtig god uge til dig.

    SvarSlet