lørdag den 20. oktober 2012

vintage kort

For noget tid siden så jeg en udfordring med easelkort og tænkte at her ville jeg da være med. Men ak tiden løb og jeg er først færdig nu. Udfordringen er vist overstået.... men pyt nu blev jeg da færdig med kortet. Jeg arbejder stadig med at få lavet kort kun med een pakke fra swirlydoos, så jeg kan se hvor mange kort jeg kan få lavet.... og der er masser af materiale tilbage endnu. Måske når jeg at få lavet lidt flere inden der er andre ting der skal laves. F.eks nogle bestillingskort som jeg er i tænkeboksen med. Det er jo også ved at være højeste tid at komme igang med julekortene.

Som nævnt er næsten alt materiale fra en månedpakke fra swirlydoos, billedet er et gammelt postkort jeg har scannet ind. Hvis der er nogle der gerne vil have billedet så sig til så lægger jeg det ind download.

På det nederste billede er forsiden lidt tættere på og det er nemmere at se detaljerne.


1 kommentar:

  1. Åh Grethe hvor er det bare et super flot kort du har lavet og skønne ting du har brugt og perfekt sat sammen.

    SvarSlet