fredag den 26. oktober 2012

kort med tape


Ja så er det jo fredag igen, det er bare rigtig dejligt, og specielt fordi turen i morgen går til Kreative dage i Fredericia, og jeg glæder mig såååå meget. Nu gik jo også glip af convention, så jeg skal bare op og se noget af det nye der er kommet.

Jeg er ret vild med alt det nye tape, det er rigtig spændende. Nogle gange synes jeg de er lidt sværere at bruge end jeg troede, men det er vel et spørgsmål om at prøve og så bare springe ud i det og se hvor det virker.
Dette kort har jeg sat tape på kort og lang side, og bruge nogle af de samme tape. Jeg synes det manglede noget så jeg stemplede med et stort blomster stempel oveni, og så ellers spray, spray og lidt spray igen - alt med glimmer. Det kan godt ske der kun er 2 forskellige slags spray.. men det har fået ret så meget. Glimmereffekten er tydeligst på blomsten, lyset skinner lidt voldsomt i alt det glimmer.
Det er lavet på kvistkarton, så farven i sprayen er ikke så tydeligt, men det er også ret bevist.

god weekend til alle.


1 kommentar:

  1. Waw Grethe, det er rigtig flot, jeg kunne også godt tænke mig at arbejde med tape, men syntes også det er svært, men du har da fået et super kort ud af det, så måske jeg skulle prøve. God tur i morgen, jeg kan godt forstå du glæder dig.

    SvarSlet