onsdag den 17. oktober 2012

fødselsdagskort



Så harder igen været fødselsdag i familien, og jeg nåede lige at lave kortene inden vi skulle afsted. Det går ret stærkt for tiden, og efter vi var til fødselsdag gik turen med campingvognen til Tyskland - lidt vest for Hamborg. Her troede jeg så at der var masser af tid til at lave indlæg, men ak der var ingen Internet på campingpladsen, så det måtte vente til vi var hjemme igen.
Nu er er vi hjemme efter en dejlig tur,så nu kan jeg vise disse 2 kort. Det øverste er et ret enkelt kort, jeg kunne simpelthen ikke finde på noget specielt, så jeg fandt billedet med disse sko, og baggrunden blev kørt igennem en embossingfolder - og jeg besluttede at navn og alder skulle være meget markante på dette kort.
Til denne fødselsdag var temaet ret nemt, hun er lige begyndt at gå til ridning, så det skulle være noget med heste. Mine glansbilleder blev søgt igennem og jeg fandt dette billede med hestene på marken. Jeg opbyggede så baggrunden i grønt og blåt, lavede et par skyer med min nye dis, og satte navn og alder i bunden. Lidt blomster blev sat på at gøre det mere feminint. Billedet er desværre blevet lidt sløret, men ikke at gøre ved, kortet er givet til fødselaren.

1 kommentar:

  1. Skønne kort og super fede bogstaver du har brugt, jeg er især vild med kortet til Mads, flot lavet.

    SvarSlet