søndag den 13. maj 2012

sangskjuler konfirmation i CAS stil



Jeg skulle også bruge en sangskjuler og den måtte gerne være lidt enkel, så jeg købte den sorte pose i Panduro, og fik brugt lidt rester af det papir jeg har brugt til konfirmationkort.

Bagsiden af sangskjuleren er en stor foldbold.

Bogstaverne er printet, jeg fandt en teksttype og en størrelse der passede og så har jeg printet på fotopapir.
Egentlig var det bare ment som en engangsbrug, men konfirmanden spurgte om han måtte beholde posen, og selvfølgelig måtte han da det, så den må have ramt godt nok.....

Egentlig havde jeg planer om at lave en del konfirmationkort på forskud, men det er ikke lykkedes helt. Dem jeg har lavet er næsten væk og det er jo egentlig godt nok, og nu har jeg simpelthen ikke lyst til at lave flere konfirmationkort i år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar