fredag den 11. maj 2012

minialbum som kort

Nu er konfirmationen veloverstået og jeg kan godt vise mit kort. Jeg har brugt et minialbum som udgangspunkt for kortet og så har jeg ellers fundet diverse billeder af min nevø og sat i kortet.
Han havde jo sagt at var spændt på at se hvad jeg lavede og så var det jo ellers om at forsøge at leve op til det.

Forsiden er lavet med strimler, og der er lavet et skævt kryds som udgangspunkt og så er strimlerne bare sat på i forskellige retninger - det er strimlerne med teksterne der er mit skæve kryds... 

Jeg har lavet et par ekstra sider i albummet og hele vejen har jeg brugt grønne farver i Karen Marie Papir og et enkelt med sand på.... 

Kortet blev godt modtaget - og de næste billeder viser de forskellige sider..... og på bagsiden har jeg skrevet vores hilsen og sat en lomme med lidt penge i. 





1 kommentar: