torsdag den 24. maj 2012

10 års fødselsdagkort




Forleden skulle jeg lave et fødselsdagkort til min niece som blev 10 år. Hun er vild med Justin B og kan godt lide blå. Jeg havde et omslag fra et gavekort som fint kunne bruges som kortbase og så blev det beklædt med lyseblåt Tim Holtz papir på begge sider. Den grønne bord er en punch fra Stampin Up, og blomsten er alle blomster fra Tim Holtz Tattered Flower skåret ud i forskellige stykker stof. Billedet er hentet på nettet under en kategori der hed "Free pictures" af J.B.
Indvendig har jeg skåret et stykke hård plast med en Die og lagt sværte på en embossingfolder og kørt det igennem.
Siden med teksten har fået et par blomster med mini stempler.
Det er altid spændende at se om kortet bliver godt modtaget - særlig når jeg får at vide at de glæder sig til at se kortet (det giver lidt ekstra tanker inden jeg laver kortet, så jeg forhåbentlig kan leve op til forventningerne) Hun blev heldigvis glad for kortet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar