tirsdag den 11. september 2012

Jeg var med til scrapklub syd dag i lørdags og det var super hyggeligt. Det var første gang jeg var med, men bestemt ikke sidste gang. Anja havde lavet en skitse til kort og en til LO som vi kunne lave og så kigge på de forskellige bidrag når vi mødes. Det var super sjovt at se de forskellige bidrag og der var mange rigtig flotte bidrag - her ovenfor er mit bidrag.


 Jeg fik lavet lidt - det blev ikke til så forfærdelig meget, men det var jo også meget vigtig at se hvad de andre laver og bare snakke om alt muligt.
Kortet har jeg lavet færdige herhjemme efterfølgende.

2 kommentarer:

  1. Skønne kort, jeg kender godt det med at det ikke bliver til så meget, men bare det er hyggeligt så syntes jeg det er det hele værd og det ender jo som også regl med at man har fået noget med hjem som man skal lifle eller afprøve.

    SvarSlet
  2. Hej Grethe - tak for sidst - hyggeligt at møde dig. Jeg har ligge kigget mig lisdt rundt pådin blog - hold da op hvor lavaer du rigtig mange flotte kort. KAn godt genkende de to sidste kort - rigtig flotte. Glæder mig til vi ses igen og tusind tak for din hjælp. Hilsen Inge

    SvarSlet