tirsdag den 3. juli 2012

tissue tape på kort

Jeg var nødt til at forsøge lidt mere med dette tape - det er jo noget dejligt materiale og jeg synes også det er rigtig flot i mønstrene.

Basen er et beige kort - passer helt perfekt til denne tape og jeg satte lidt på den ene vej og lidt den anden vej.
Derefter stemplede jeg kortet med et flot aflang stempel og først synes jeg det var helt forkert, for jeg havde forestillet mig at stemplet blev meget tydeligere, så jeg lagde det væk i et stykke tid.

da jeg tog det frem igen, synes jeg egentlig det var ok, og jeg sværtede lidt distress ink på kanterne og fandt et tillykke mærke som passede i farverne (det har jeg lavet for lang siden, og dengang blev det helt forkert...)

Jeg kan faktisk godt lide det slidte og lidt rodet udseende kortet har.... og det er da i hvert fald ret enkelt at lave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar