onsdag den 11. juli 2012

blomster og tape


Et sted på min blogtur eller på pinterest så jeg noget med at stemple ovenpå tissuetape. Det måtte jeg prøve. Det blev ikke særlig tydelig og det er nok fordi den tape jeg har er ret tæt i mønstret. Så jeg måtte gøre et eller andet.... først farvede jeg blomsten og sommerfuglene og for at gøre farven endnu mere tydeligt lagde et lag glossy accent ovenpå og nu kan man da se blomsten.

Baggrunden ligner egentlig ikke tape og det kan jeg faktisk godt lide, jeg må bare have købt noget tape som ikke er så mønstret, og det er jo altid dejligt at finde ud af at der er noget man mangler......:-)

Stemplet med hortensia`en er simpelthen et super stempel - det er et af dem jeg havde udvalgt på forhånd inden en convention og det kan bruges igen og igen. Et af mine yndlingstempler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar