onsdag den 11. april 2012

Konfirmationskort




Et lille udvalg af mine konfirmationskort. Jeg kom lidt sent igang, underligt at det kan komme bag på mig næsten hvert år at konfirmationstiden nærmer sig.... men jeg er da kommet igang og har fået lavet en del.

Jeg har lavet et par forskellige æsker og der har været efterspørgsel på drenge konfirmations kort i år, så det har jeg brugt mest krudt på at lave. Det er også de sværeste synes jeg. Når jeg laver konfirmations kort forsøger jeg at blive i de klare farver, og her synes at papirerne fra Karen Marie Klip er rigtig gode. Indenfor grupperne passer farverne sammen og det gode muligheder. Kortet med ginen og ministemplerne er ikke min ide, men det var hende der lavede demo med mini stemplerne der lavede det, jeg var bare så vild med det at jeg måtte forsøge at lave min udgave af det.

1 kommentar:

  1. Det er nogle super fine konfirmationskort du har lavet.

    SvarSlet