fredag den 20. april 2012




I perioder laver jeg mange børnekort og jeg synes det er sjovt at samle forskellige ting og så lave nogle børnekort med enkle midler. Embossingfoldere er uundværlige for mig til dette, jeg bruger dem næsten altid, og alle disse 4 kort har også fået en tur med forskellige embossingfoldere.
Elenfanten og fåret er nogle af de ting vi har købt billig i supermarkeder når vi er på ferie. Bilen og traktoren er 3-d billeder.

Det sjove ved børne kort at finde motiver til både små og større børn og samtidig finde materialer så prisen pr kort ikke bliver ret stor. 

Lige nu flyver tiden afsted og jeg laver bestilling konfirmations kort. Jeg skal også igang med et særlig konfirmationskort til min nevø - har det næsten på plads i hovedet, nu skal jeg bare have det lavet..... Når det er færdig vil jeg vise det her på min blog.

En god dag til alle.

1 kommentar:

  1. Sikke fine børnekort. Og med enkle midler - og alligevel tydeligt til børn.
    Ja, det gælder om at holde fremstillingsprisen nede.....og det behøver ikke gå ud over "kvaliteten". Det har du da klaret fint.

    SvarSlet