tirsdag den 27. marts 2012

PIF

For nogle dage siden fik jeg en pakke med posten, og det er jo rigtig spændende når der kommer en pakke med posten som ikke er bestilt. Inde i pakken var der disse flotte og spændende ting. Jeg var nemlig så heldig at vinde PIF (Pay It Forward) hos Pips for noget tid siden. Så derfor kan jeg kun sige - Tusind tak til Pips for denne spændede og flotte gave. Jeg glæder mig rigtig meget til bruge tingene, og se lige det flotte kort hun også lavede.

Jeg forsøgte faktisk at videre bringe denne PIF, men det lykkedes ikke rigtig, så derfor prøver jeg igen.
Kunne du tænke dig at modtage en gave fra mig ( inden for maks 1 år) så meld dig og jeg trækker en vinder efter d. 1. maj. 
Det eneste krav er at du er villig til at fortsætte denne lille søde og sjove ting og selv give en gave videre til en anden.

Jeg håber der er nogle der har lyst til at være med til dette, jeg skal nok gøre mig umage og finde en spændende pakke ( vi skal til Frankrig i sommerferien og her har jeg tænkt mig at finde noget spændende) og det er jo sjovt både at give og modtage.
Glæder mig til at se om der er nogle der vil være med.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar