søndag den 11. marts 2012

indkøb på convention





Jeg har ikke tidligere taget billeder af mine indkøb, men jeg syntes det er rigtig hyggelig at læse hvad I andre har købt, så jeg tænkte at jeg nok hellere selv måtte lave et sådan indlæg.

Egentlig havde jeg allerede pakket ud, men jeg samlede tingene sammen igen, og jeg tror jeg har husket det hele, dog mangler der nogle distress stains, og måske en enkelt lille ting mere.....

En af de spændende ting er de små stempler - jeg har også lavet et par kort med dem, de følger senere på bloggen. Ellers har jeg købt en die, embossingfolder, lidt papir, et scoreboard, en Tim Holtz saks (mangler vist også på billedet), de nye distress markers, cover-a-card stempel, et par små stempler og ikke mindst den nye Tim Holtz bog. Jeg glæder mig rigtig meget til at få prøvet alle tingene af....

Jeg var også heldig at vinde i tombolaen og i kortkonkurrencen. Det lilla skærebræt og stemplet er præmier fra tombolaen og e-z runner og cover-a-card stemplet er præmien  fra kortkonkurrencen.


Det er kortet til højre der vandt, jeg tror det var en 2. plads, jeg må indrømme at jeg var lidt fraværende da jeg troede at kortkurrencen var slut, og pludselig sagde de noget med et kort med sommerfugle, og så måtte jeg vist hellere lige være mere opmærksom. Jeg er rigtig glad for at have vundet en præmie og jeg vil da også gerne sige tak til dem der har stemt på dette kort.

Tak for en god convention - jeg glæder mig til næste gang.

1 kommentar:

  1. Tillykke med præmien. Flotte kort begge to.
    Tænk jeg så dig slet ikke, for så ville jeg have sagt hej til dig. Men man er jo lidt rundt på gulvet sådan end dag.
    Sikke fine ting du har fået med hjem. Og det er faktisk sjovt at se hvad andre har købt. Så opdager men nye behov, næsten inden man har afprøvet sine egen nye ting...

    SvarSlet