mandag den 13. februar 2012

Vinter papir

Sidste månedspakke fra Swirlydoos var med vinterpapir og med rigtig meget glimmer.

Jeg synes papirerne var flotte, men kunne ikke finde ud af hvordan de skulle bruges.

Da jeg kiggede på www.pinterest.com blev jeg inspireret til at klippe det op i smallere striber så var vintertemaet ikke så markant.

Det blå baggrundspapir er lidt velouragtigt og er dejlig blødt.
Jeg har lavet 2 forskellige kort og alligevel ret ens.



  Stort set alt på disse kort er fra månedspakken og derfor har jeg også oploaded dem til gallerit på swirlydoos. Det gør jeg ikke så tit, men engang imellem er lidt hyggeligt at få kommentarer på kortene den vej fra. Det er sikkert andre en dem der læser min blog.

Blomsterne på begge kort er lavet med samme die - tattered rose fra Tim Holtz (det er nok min allerbedste die) der er bare brugt forskelligt materiale - og krøllet på forskellige måde.

1 kommentar:

  1. Rigtig flotte kort du laver
    Jeg glæder mig til at følge din blog:)
    Har ikke set dig før, er mest på via Scrapsisters (blog hver dag)
    Men jeg fandt dig tilfældig da jeg søgte under CAS kort(læs under dit CAS kort med)

    Mange hilser fra Jette

    SvarSlet