torsdag den 2. februar 2012

blåt og brunt

I denne tid har jeg lavet en del brune og blå kort - jeg kan godt lide de 2 farver sammen.
Til dette kort har jeg brugt papir fra Tim Holtz.
Blomsten er lavet af noget stof jeg har købt i fakta for noget tid siden. Jeg søgte egentlig efter noget krinoline stof, men jeg har ikke fundet det herhjemme endnu, men så kom jeg i tanke om at jeg havde dette liggende og en tur med Tim Holtz "tattered rose" die, og en lille rose i midten.

Tag`et er også i blåt og brunt ligesom båndet (det supergode seambinding bånd fra USA). Jeg er blevet rigtig glad for det bånd, det krøller dejlig nemt, og det tager rigtig godt imod farverne.

Jeg har efterhånden en del at Tim Holtz produkter, og  jeg er rigtig glad for langt de fleste af dem. Det er også altid spændende at se det nye, der kommer bare så meget efterhånden at det er lidt svært at finde ud af hvad man skal ønske sig...... det koster jo også. Nå men det finder jeg vel ud når jeg ser produkterne, og her er convention i Middelfart jo rigtig god. Jeg håber det lykkedes at deltage i marts måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar