tirsdag den 14. januar 2014

kuffert som gavekort



Efterhånden er det fast tradition at mine svigerforældre får et weekendophold i julegave. Min opgave er at lave en indpakning.... det er frivilligt at jeg påtager mig denne opgave :-)

Da vi intet har bestilt på juleaften, har vi ikke noget at pakke ind, og gaven skal jo også pakkes ind på forskellig vis fra år til år.

I år blev det så til en kuffert - den har jeg dog ikke lavet.
Håndtag og diverse udenpå kufferten har jeg taget af og sat papir på. Selve kufferten har jeg påsat noget rødt papir som ligner læder en smule.


Teksten med gavekort lavede jeg denne gang i bunden af kufferten. Og så lavede jeg et lille tag med til og fra, som blev lagt i kufferten.


 Med en lille tekst i låget, ja så kan modtagerne huske hvilket år denne er lavet.....

Nu er det vist også slut med at vise juleting for denne gang. Lige om lidt er er jo konfirmationstid og lidt inden det tager helt fat, så glæder jeg mig til at lave helt almindelige kort - på mange forskellige måder..... der er ideer nok at tage fat i.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar