torsdag den 12. december 2013

Julekort med engle

Engler hører jo ligesom til i julen, og jeg har da også lavet en del kort med englemotiver.


Det første kort har jeg brugt nogle gamle rester lavet lavet med alcohol ink - jeg har brugt min stjerne die og lavet et par stjerner i forskellige størrelser. Baggrunds papirer er embosset med en stjerner. 

Det papir som er brugt til skyen er lidt sjovt- jeg købte en rulle gavepapir i Flensborg og da vi kom hjem og jeg fik kigget nærmere på papiret, ja så blev det ændret til scrappapir - det er et rigtig flot glimmer papir. Jeg skulle have købt en rulle sølv og guld, men jeg må se når jeg kommer derned igen om de har mere af det..... - det er både billigt og flot.





Fælles for alle englekort er også stjerne i forskellige former - embosset, dies, eller færdige stjerne. 

Der er mange flere engler tilbage, men jeg tror de får lov til at vente til næste år...... de bliver jo ikke for gamle....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar