fredag den 19. juli 2013

kort med "fraklip"


Det er da vist tid at få lavet et nyt indlæg på bloggen.....:-)

På et eller andet tidspunkt skulle jeg bruge en grøn svirl - jeg farvede noget karton og standsede swirlen ud, men det som var tilbage kunne jeg da ikke smide væk.  ( det kan være yderst svært at smide ting ud som kan bruges til kort eller lign...) og i dette tilfælde er det blevet brugt. Det sker ikke altid, men det sker.

Jeg fandt noget grønt papir med prikker som passer til, et af de gamle plakatbilleder som jeg er ret vild med og nogle glansbilleder med blomster - til sidst lige en sommefugl.

Der ligger flere kort og venter på fotografen, så nu må vi se hvornår fotografen kan få tid - og ikke bare sidder ude på terrassen og nyder sommeren - altså efter arbejdstiden.

God sommerferie til alle der er på ferie eller snart skal have ferie.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar