mandag den 10. juni 2013

sommerfuglestempel fra stampin-up


For noget tid siden var jeg til et stampin-up arrangement i Flensborg, og det var rigtig hyggelig. Vi brugte bl.a. dette sommerfugle stempel - så stort og bare mums. Så det stempel måtte jeg eje.

Jeg har på dette kort stemplet sommerfuglen med en brun stempelfarve og farvelagt med fortyndet distress paint - ret meget fortyndet.

Stemplet er fra hobbyboden. 

Det er et rigtig fint stempel og jeg glæder mig til at bruge det på flere forskellige måder - har set flere ting på pinterest som må prøves... engang.

Det er ikke det helt store der bliver lavet i hobbyrummet i disse dage, vejret lokker til at være udenfor, samt mange andre opgaver der lige skal klares. Men det løber jo ingen vegne... så der sker jo ikke noget ved det. 

1 kommentar:

  1. Superflot! Jeg har set det stempel på Pinterest og har også forelsket mig i det ; )

    SvarSlet