lørdag den 13. april 2013

LO plus kort - udfordring i scrapklub syd




Idag var jeg hos Anja i Scrapklub syd, og som sædvanlig en rigtig hyggelig dag. Anja laver nogle udfordringer hver gang, jeg har bare ikke været alt for flittig til at lave disse udfordringer, men denne gang fik jeg lavet både kort og LO udfordring.....
LO har jeg ikke lavet ret mange af endnu, men det er jo faktisk en skøn variation af at lave kort... og min kalender manglede jo også et billede. Materialet jeg har brugt er fra Swirlydoos - en lidt ændre månedspakke, men med nogle dejlige farver. Billederne jeg har brugt er fra vores sommerferie sidste år, hvor vi boede i denne by Besancon.



kortudfordringen var lidt svær synes jeg - der var virkelig mange elementer på skitsen, og jeg havde svært ved at finde papiret, men så fandt jeg en lille blok som vist nok har med sammen med et af mine engelske scrapblade. Blomsten er hjemmelavet og tag`et har jeg lavet tidligere hvor jeg har leget lidt med distress stains i grøn, gul og guld/messing farvet distress stain.

Kortet indvendig skulle ligne forsiden lidt - synes jeg - og jeg er begyndt på at lave noget indvendig på næsten alle kort - det har jeg set flere af jer gøre, og tænkte at det må jeg da vist også gøre....

God weekend til alle.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar