torsdag den 4. april 2013

et par Donna kort

 Jeg har flere skabeloner liggende af Donna kortene, og de er sjove at arbejde med. De er meget nemme at arbejde med og jeg synes det sjovt at have nogle med helt anderledes format end de sædvanlige.
Jeg synes det var oplagt at bruge kirken og korset her til konfirmationerne.
Til kirken har jeg brugt embossing folder med mursten til kirken og en med træ struktur til døren, og jeg har givet muren lidt distress ink for at give lidt mere effekt.




Jeg ville gerne have lidt glade farver på disse kors, og lidt blomster pynter jo altid. Det øverste kors er med papir fra blokken The French Country Stack fra DCWV  - det var den jeg vandt til convention på min indgangsbillet og blomsterne er også fra denne gevinst. Den blok er jeg bare super glad for, der er så meget fint papir i den.
Det nederste mener jeg er fra october afternoon, men er ikke helt sikker. Det er et af de nyeste papirer jeg har købt, og et af dem jeg skal have nogle flere af.....

En god dag til jer alle, nu vil jeg ud og nyde det fantastiske solskinsvejr på en dejlig lang gåtur.


1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine - alle.
    God ide med embossingfolder til kirken. Det ligner jo.....
    God solskinsdag.

    SvarSlet