onsdag den 15. august 2012

bryllupskort


Jeg havde fået en bestilling på et bryllupskort og da jeg savnede lidt inspiration googlede jeg bryllupskort og fandt et billede på Jettes Scrapblog. Jeg liftede dette kort - med små ændringer. Kortet tegnede jeg af i de mål jeg ville lave det og brugte hvidt karton som base og et beige karton ovenpå. Jeg har brugt en embossingfolder med mursten, så det ligner en kirke og sat lidt bånd, blomster og et billede på.
Inden i kortet har jeg brugt en die fra Tim Holtz og lavet forskellige embossingmønstre på. Den til venstre er påsat med 3-d puder så der blev plads til nogle penge og den anden side er klar til at skrive en hilsen og navnene dem som giver gaven.

Jeg kunne godt lide kortet og synes det er et sødt kort til både bryllup og konfirmation, så takt til Jette fordi jeg kunne finde hendes billede og lave dette kort.

5 kommentarer:

  1. Super flot og kanon god ide, det ser rigtig godt ud med først Hvidt og så beige også at du har embrosset mursten, rigtig flot lavet.

    SvarSlet
  2. Undskyld min stavefejl i embossing, men min computer har det med at komme med forslag på stavemåder og nogen gange ser jeg ikke den laver det om, nogen gange har jeg faktisk skrevet noget underligt på den måde, måske skulle det være smart, men jeg ved nu ikke :-)

    SvarSlet
  3. Det er super flot og meget romantisk dit kort.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot og romantisk kort. Smart at folde det på den måde.

    SvarSlet
  5. super flot kort med mange fine detaljer

    SvarSlet