onsdag den 13. juni 2012

postkort fra.....


Forleden var jeg en tur forbi Søstrene Grene og ville se om de havde noget jeg kunne bruge..... jeg havde næsten opgivet, da jeg pludselig faldt over noget scrap-papir. Der var 2 forskellige serier, og prisen var meget overkommelig....

Den ene pakke indeholdt dette papir, og der var noget med postcard og en del bykort og alt i disse skønne støvede farver.

Den sorte sommerfugl er en rub-on og tillykke mærket er printet - ellers er andet papir fra denne pakke.

Jeg skal have noget mere lavet fra disse pakker, det er bare ligesom at jeg slet ikke når at få lavet noget i denne tid. Tiden burde ellers være der, men der er så mange andre små og store ting der kommer i vejen. MEN jeg håber de næste dage bliver lidt mere produktive mht til at få lavet lidt kort m.m.

Ha en rigtig god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar