onsdag den 27. juni 2012


Nu er det jo studenter tid og jeg har da også været lidt igang med et par studenter kort - allerførst den velkendte skabelon fra Donna Skabeloner - kan købes her. Den er mange gode og flotte skabeloner, og denne hue syntes jeg er en klassiker, som jeg har lavet hver år, og sikkert vil lave igen næste år.
Men nu var det sådan at jeg skulle lave flere kort til den samme, så jeg var nødt til at finde på noget andet - at få 3-4 stk af samme kort er jo lidt kedeligt. 
Dette kort er med forskellige symboler for skole og eksamen. Den hvide bog er ca 0,5 cm tyk - lidt svært at se på billedet og jeg har stemplet hatten på bogen, sat roserne og årstallet på. Roserne er farvet med rød distress ink. Uglen er ret sød synes jeg og den siger jo lidt om en at det er klog person...

 Dette kort er ikke til en student, men til en som er færdig med en anden eksamen, på de små blå bøger er der skrevet navnet på den ene og eksamens titlen på den anden - for at få se må bogstaver til at sidde fast har de fået lidt glossy accent - det forstører dem også lidt.
Bøgerne er nemt lavet - scor 2 liner jeg med 0,5 eller 1 cm afstand og sæt nogle sider eller hvidt fyld (jeg har brugt noget der ligner flamingo og noget papir som har lagt ovenpå nogle chokolader).
Det sidste kort er en anden studenter kort variation - det behøver vist ikke så mange ord - da det er de samme elementer igen, bare på en anden baggrund. 
Tak fordi du har fulgt med i hele indlægget.... ha en god dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar