torsdag den 3. oktober 2013

Sølvbryllupskort

Fik forleden en bestilling på 2 sølvbryllupskort - der var ingen i kassen, så jeg måtte lave et par nye.


Det første kort blev i blank sølv, med lidt embossing på det blanke sølvkarton. Lidt tyl og tallet 25 er printet og så har jeg sat sølvtape ovenpå og klippet tallet ud. Efterfølgende har det fået lidt glossy accent.
Det næste billede er kortet indvendig.


Det sidste kort blev så i noget sølvglimmerpapir jeg havde liggende.
Lidt tags, blomster og lidt bånd til pynt.
Som man nok kan se er de die jeg har skåret ud af papiret brugt indvendig i kortet.

Fandt ud af jeg manglede noget sølv stempelpuder - den jeg havde har ligget lidt for længe...den var blevet tør. Så er det jo godt at embossingpulver ikke kan tørre ud.... :-)

En god dag til alle - og tak for de kommentarer der bliver lagt, jeg er rigtig glad for hver en kommentar der bliver lagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar